Thursday, February 14, 2013

My father's car is white

Bermaksud kereta bapa saya adalah putih..putih bukan sebarang putih, putih sudah jadi karat...tersadai sudah kereta ni pon...banyak jasa kereta ni..walaupun 'aircond'nye berkonsepkan gerak sejuk plus semput-semput..kereta ni boleh mencapaikan hasrat si pemandunya untuk menuju ke destinasi yang hendak dituju..(Istiqamah betul bapak aku..huhu)

tak yah cerita panjang-panjang...layan terus gambar

ada pintu kat atas bumbung siap (sejarah asal sun roof..ehe)
model kereta ni Nissan Sunny 130y...kalau tak silap...kereta pertama yang aku bawak jalan-jalan setelah berjaya mendapat lesen D.

tak perlu hand brake...cume longgokkan beberapa ketul batu bata di belakangnya..hehe
pernah nampak ker kelibat kereta ni kat jalan raya? mesti tak pernah..kalau nampak pon buat-buat tak nampak kan..huh!
ironinya no plat kereta ni BCC sebelum ni bapak aku pakai Toyota KE-30 no platnya AAB...so kalau dua kereta ni di reunionkan menjadilah AABBCC..best2

extra door on roof~
akhir kalam, jangan lah sesekali sisihkan barang lama kerna tiada barang lama takkan jadi barang baru..

p/s: kereta ni masih ada lagi..karat plus berlumut dah

Tadaaa~ terlatest nih...jadi baja semulajadi untuk tanaman sekelilingnya..hihi
 p/s/s: bapak aku beli kereta ni cash! ko ade? aku pon tak ade...jimat cermat membawa berkat

No comments:

Post a Comment